سان فرانسسکو: ایلون مسک نے کہا کہ وہ ٹویٹر کا لوگو تبدیل کرنا چاہتے ہیں۔ ایلون مسک نے کہا کہ"اور جلد ہی ہم ٹویٹر برانڈ اور آہستہ آہستہ تمام پرندوں کو الوداع کہہ دیں گے۔"
ٹویٹر کے مالک ایلون مسک نے اتوار کو اعلان کیا کہ ایپ کے عالمی شہرت یافتہ برڈ لوگو کو دن کے آخر میں "X" میں تبدیل کر دیا جائے گا۔ مسک نے کہا تھا کہ تبدیلی پیر کو ہو گی، لیکن اس نے گھنٹوں بعد ٹویٹ کیا کہ "عبوری X لوگو آج بعد میں لائیو ہو جائے گا۔"
If a good enough X logo is posted tonight, we’ll make go live worldwide tomorrow
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
اتوار کے آغاز میں مسک نے ٹمٹماتے ہوئے "X" کی ایک مختصر ویڈیو پوسٹ کی، بعد میں ٹوئٹر اسپیسز آڈیو چیٹ میں مسک نے صارف کے سوال پر جواب دیا کہ "ہاں" جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا لوگو بدل جائے گا۔
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
پرندوں کی تصویروں سے X کی طرف بڑی تبدیلی ہوگی جب سے اس نے گزشتہ سال 44 بلین ڈالر میں ٹوئٹر خریدا تھا۔ مسک نے ٹویٹ کیا کہ لوگو کو "X" میں تبدیل کرنے کا خیال "ہم میں ان تمام خامیوں کو مجسم کرنا ہے جو ہمیں منفرد بناتے ہیں۔"
مسک نے مزید لکھا کہ "اور جلد ہی ہم ٹویٹر برانڈ اور آہستہ آہستہ تمام پرندوں کو الوداع کہہ دیں گے۔"
And soon we shall bid adieu to the twitter brand and, gradually, all the birds
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
اتوار کے روز، ٹویٹر کی سی ای او لنڈا یاکارینو نے کہا کہ برانڈنگ کی تبدیلی مائیکروبلاگنگ پلیٹ فارم کے لیے ایک اہم محور متعارف کرائے گی، جس کے بارے میں انہوں نے کہا کہ یہ مصنوعی ذہانت سے چلنے والے سامان، خدمات اور مواقع کے لیے ایک بازار بن جائے گا۔ یہ ایک غیر معمولی چیز ہے - زندگی میں یا کاروبار میں - کہ آپ کو ایک اور بڑا تاثر بنانے کا دوسرا موقع ملے۔ ٹویٹر نے ایک بہت بڑا تاثر دیا اور ہمارے بات چیت کا طریقہ بدل دیا۔ اب X مزید آگے بڑھے گا، عالمی شہر کے اسکوائر کو تبدیل کرے گا۔
لنڈا یا کارینو نے مزید لکھا کہ X ہم سب کو ان طریقوں سے جوڑ دے گا جس کا ہم ابھی تصور کرنا شروع کر رہے ہیں۔
It’s an exceptionally rare thing – in life or in business – that you get a second chance to make another big impression. Twitter made one massive impression and changed the way we communicate. Now, X will go further, transforming the global town square.
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 23, 2023
یاد رہےاپریل میں بھی ایلون مسک نے ٹویٹر کےپرندے کو عارضی طور پر ایک کتے کے لوگو میں تبدیل کر دیا تھا۔
کمپنی کو صارفین اور مارکیٹنگ کے پیشہ ور افراد کی جانب سے بڑے پیمانے پر تنقید کا سامنا کرنا پڑا جب مسک نے اس ماہ کے اوائل میں اعلان کیا کہ ٹوئٹر اس بات کو محدود کر دے گا کہ مختلف اکاؤنٹس روزانہ کتنی ٹویٹس پڑھ سکتے ہیں۔
روزانہ کی حدوں نے میٹا کی ملکیت والی حریف سروس تھریڈز کی ترقی میں مدد کی، جس نے لانچ کے پانچ دنوں کے اندر 100 ملین صارفین کو حاصل کر لیا تھا۔