ایلون مسک کا ٹویٹر لوگو 'X' میں تبدیل ،'پرندوں ' کو الوداع کہنے کااعلان

ایلون مسک کا ٹویٹر لوگو 'X' میں تبدیل ،'پرندوں ' کو الوداع کہنے کااعلان
سورس: File

سان فرانسسکو: ایلون مسک نے  کہا کہ وہ ٹویٹر کا لوگو تبدیل کرنا چاہتے ہیں۔ ایلون مسک نے کہا کہ"اور جلد ہی ہم ٹویٹر برانڈ اور آہستہ آہستہ تمام پرندوں کو الوداع کہہ دیں گے۔"


ٹویٹر کے مالک ایلون مسک نے اتوار کو اعلان کیا کہ ایپ کے عالمی شہرت یافتہ برڈ لوگو کو دن کے آخر میں "X" میں تبدیل کر دیا جائے گا۔ مسک نے کہا تھا کہ تبدیلی پیر کو ہو گی، لیکن اس نے گھنٹوں بعد ٹویٹ کیا کہ "عبوری X لوگو آج بعد میں لائیو ہو جائے گا۔"

اتوار کے آغاز میں مسک نے ٹمٹماتے ہوئے "X" کی ایک مختصر ویڈیو پوسٹ کی، بعد میں ٹوئٹر اسپیسز آڈیو چیٹ میں مسک نے صارف کے سوال پر جواب دیا کہ  "ہاں" جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا لوگو بدل جائے گا۔

پرندوں کی تصویروں سے X  کی طرف بڑی تبدیلی ہوگی جب سے اس نے گزشتہ سال 44 بلین ڈالر میں ٹوئٹر خریدا تھا۔ مسک نے ٹویٹ کیا کہ لوگو کو "X" میں تبدیل کرنے کا خیال "ہم میں ان تمام خامیوں کو مجسم کرنا ہے جو ہمیں منفرد بناتے ہیں۔"

مسک نے مزید لکھا  کہ "اور جلد ہی ہم ٹویٹر برانڈ اور آہستہ آہستہ تمام پرندوں کو الوداع کہہ دیں گے۔"


اتوار کے روز، ٹویٹر کی سی ای او لنڈا یاکارینو نے کہا کہ برانڈنگ کی تبدیلی مائیکروبلاگنگ پلیٹ فارم کے لیے ایک اہم محور متعارف کرائے گی، جس کے بارے میں انہوں نے کہا کہ یہ مصنوعی ذہانت سے چلنے والے سامان، خدمات اور مواقع کے لیے ایک بازار بن جائے گا۔ یہ ایک غیر معمولی چیز ہے - زندگی میں یا کاروبار میں - کہ آپ کو ایک اور بڑا تاثر بنانے کا دوسرا موقع ملے۔  ٹویٹر نے ایک بہت بڑا تاثر دیا اور ہمارے بات چیت کا طریقہ بدل دیا۔ اب  X مزید آگے بڑھے گا، عالمی شہر کے اسکوائر کو تبدیل کرے گا۔

لنڈا یا کارینو نے مزید لکھا کہ  X ہم سب کو ان طریقوں سے جوڑ دے گا جس کا ہم ابھی تصور کرنا شروع کر رہے ہیں۔

یاد رہےاپریل میں بھی ایلون مسک نے ٹویٹر کےپرندے کو عارضی طور پر   ایک کتے کے لوگو میں تبدیل کر دیا تھا۔ 

کمپنی کو  صارفین اور مارکیٹنگ کے پیشہ ور افراد کی جانب سے بڑے پیمانے پر تنقید کا سامنا کرنا پڑا جب مسک نے اس ماہ کے اوائل میں اعلان کیا کہ ٹوئٹر اس بات کو محدود کر دے گا کہ مختلف اکاؤنٹس روزانہ کتنی ٹویٹس پڑھ سکتے ہیں۔

روزانہ کی حدوں نے میٹا کی ملکیت والی حریف سروس تھریڈز کی ترقی میں مدد کی، جس نے لانچ کے پانچ دنوں کے اندر 100 ملین صارفین کو حاصل کر لیا تھا۔

مصنف کے بارے میں