امریکہ :آرٹیفیشل انٹیلیجنس (AI) اب ہماری روزمرہ زندگی کا حصہ بنتی جا رہی ہے، اور یہ مسلسل نئے طریقوں سے ہماری دنیا کو متاثر کر رہی ہے۔ حالیہ طور پر، ایک امریکی کمپنی نے ایک بدتمیز اے آئی روبوٹ تیار کیا ہے جو کسٹمر سروس ایگزیکٹوز کو مشتعل گاہکوں سے پُرسکون انداز میں نمٹنے کی تربیت دینے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔
یہ روبوٹ گاہکوں کے غصے اور موڈ کا تجزیہ کرنے کے لیے مصنوعی ذہانت کا استعمال کرتا ہے اور اس کے مطابق ردعمل ظاہر کرتا ہے۔ کمپنی کے مطابق، یہ روبوٹ آواز کے اظہار سے موڈ کا اندازہ لگا سکتا ہے اور گاہکوں کے ساتھ بات چیت میں بہترین ردعمل فراہم کر سکتا ہے، چاہے گاہک غصے میں ہوں یا خوش مزاج۔